Standard de referinta
ISO / IEC 20000-1:2018 specifica cerintele pentru planificarea, stabilirea, implementarea, operarea, monitorizarea, analiza, mentinerea si imbunatatirea unui sistem de management al serviciului.
Cerintele se refera la proiectarea, tranzitia, livrarea si imbunatatirea serviciilor; indeplinirea cerintelor asigura valoare atat pentru client cat si pentru furnizorul de servicii.
Avantajele certificarii unui sistem de management al serviciilor
- servicii care pot sa satisfaca asteptarile clientilor;
- garanteaza ca persoanele, procesele si tehnologiile interactioneaza constant si sunt coordonate catre obiectivele stabilite;
- creste increderea partilor interesate si imbunatateste imaginea societatii.
Cui se adreseaza
- unei organizatii care solicita servicii unui furnizor si trebuie sa se asigure ca cerintele sale privind serviciile sunt satisfacute;
- unei organizatii care doreste o abordare coerenta din partea tuturor furnizorilor de servicii;
- unui furnizor care doreste sa-si demonstreze capacitatea de proiectare, tranzitie, livrare si imbunatatire a serviciilor livrate;
- unui furnizor, pentru a monitoriza, evalua si revizui procesele si serviciile sale;
- unui furnizor care doreste imbunatatirea calitatii si productivitatii serviciilor in vederea cresterii satisfactiei clientilor sai.
De ce SRAC
SRAC este acreditat pentru certificarea sistemului de management al serviciilor de catre IAS (International Accreditation Service, Inc.) - certificat nr. MSCB-353.
In urma finalizarii satisfacatoare a procesului de certificare, organizatiile certificate de SRAC:
- au dreptul de a utiliza marca de conformitate SRAC in scopuri promotionale;
- au acces la oferta de cursuri de instruire;
- sunt informate, in mod constant, cu privire la evenimentele organizate de SRAC.
De ce certificare
Pentru ca o organizatie sa functioneze in mod eficient, aceasta trebuie sa identifice si sa gestioneze mai multe activitati corelate. O activitate care consuma resurse si care este gestionata in asa fel incat intrarile sa fie transformate in iesiri este considerata ca fiind un proces. De multe ori iesirile unui proces devin intrarile altuia. Integrarea coordonata si implementarea managementului serviciilor garanteaza controlul continuu, o eficienta sporita si oportunitati de imbunatatire continua.
Cursuri in perioada urmatoare

