Ce este ISO 41001 si de ce este important
Managementul facilitatilor este un domeniu multidisciplinar care are ca scop imbunatatirea eficientei, eficacitatii si a productivitatii unei organizatii, precum si a modului in care oamenii interactioneaza cu mediul construit.
Prin serviciile pe care le administreaza si le ofera, managementul facilitatilor are un impact asupra sanatatii, bunastarii si calitatii vietii oamenilor. Managementul facilitatilor acopera un domeniu larg de activitate, inclusiv: achizitiile, intretinerea proprietatii, curatenia, cateringul, securitatea, managementul energiei, asigurarea mediului de lucru si serviciile suport.
Organizatiile cauta in mod constant modalitati de gestionare eficienta a resurselor si, in acelasi timp, de crestere a productivitatii. Pentru a realiza acest lucru este necesara examinarea activelor existente pentru a identifica redundantele si domeniile de imbunatatire. Fiind unul dintre cele mai mari costuri de exploatare, gestionarea eficienta a facilitatilor poate duce la o mai mare eficienta si reducere a costurilor.
In general, facilitatile sunt afectate de o varietate de factori pe parcursul vietii lor. Noile tehnologii, cerintele clientilor si abordarile lantului valoric necesita un standard comun pentru managemetul facilitatilor pentru a mentine operatiunile fara probleme.
ISO 41001 este standardul international pentru sistemele de management al facilitatilor, fiind conceput pentru a ajuta organizatiile sa implementeze cele mai inalte standarde de gestionare a facilitatilor pentru a reduce costurile si a spori eficienta.
Un sistem de management al facilitatilor conform ISO 41001 ia in considerare aspectele de mediu, financiare, de eficienta si de conformare pentru a ajuta companiile sa obtina o mai mare profitabilitate si sa imbunatateasca calitatea vietii comunitatilor prin serviciile lor.
Prin serviciile pe care le administreaza si le ofera, managementul facilitatilor are un impact asupra sanatatii, bunastarii si calitatii vietii oamenilor. Managementul facilitatilor acopera un domeniu larg de activitate, inclusiv: achizitiile, intretinerea proprietatii, curatenia, cateringul, securitatea, managementul energiei, asigurarea mediului de lucru si serviciile suport.
Organizatiile cauta in mod constant modalitati de gestionare eficienta a resurselor si, in acelasi timp, de crestere a productivitatii. Pentru a realiza acest lucru este necesara examinarea activelor existente pentru a identifica redundantele si domeniile de imbunatatire. Fiind unul dintre cele mai mari costuri de exploatare, gestionarea eficienta a facilitatilor poate duce la o mai mare eficienta si reducere a costurilor.
In general, facilitatile sunt afectate de o varietate de factori pe parcursul vietii lor. Noile tehnologii, cerintele clientilor si abordarile lantului valoric necesita un standard comun pentru managemetul facilitatilor pentru a mentine operatiunile fara probleme.
ISO 41001 este standardul international pentru sistemele de management al facilitatilor, fiind conceput pentru a ajuta organizatiile sa implementeze cele mai inalte standarde de gestionare a facilitatilor pentru a reduce costurile si a spori eficienta.
Un sistem de management al facilitatilor conform ISO 41001 ia in considerare aspectele de mediu, financiare, de eficienta si de conformare pentru a ajuta companiile sa obtina o mai mare profitabilitate si sa imbunatateasca calitatea vietii comunitatilor prin serviciile lor.
Cui se adreseaza certificarea ISO 41001
Bazat pe o abordare strategica, tactica si operationala, standardul ISO 41001 ofera o platforma comuna, care poate fi utilizata in toate sectoarele economice.
ISO 41001 se aplica tuturor organizatiilor sau partilor de organizatii, indiferent daca sunt din sectorul public sau privat si indiferent de tipul, dimensiunea si natura organizatiei sau de localizarea geografica a acesteia
Acesta este conceput atat pentru organizatiile care isi gestioneaza propriile facilitati, cat si pentru cele care gestioneaza facilitatile pentru alte organizatii.
ISO 41001 se aplica tuturor organizatiilor sau partilor de organizatii, indiferent daca sunt din sectorul public sau privat si indiferent de tipul, dimensiunea si natura organizatiei sau de localizarea geografica a acesteia
Acesta este conceput atat pentru organizatiile care isi gestioneaza propriile facilitati, cat si pentru cele care gestioneaza facilitatile pentru alte organizatii.
De ce certificare cu SRAC
Organizatiile din intreaga lume devin din ce in ce mai constiente de importanta unui management eficient si eficace al facilitatilor. In contextul cresterii costurilor si al mai multor exemple de management deficitar evidentiate in mass-media, companiile cauta sa implementeze cele mai bune practici.
ISO 41001 va ajuta sa urmati cele mai inalte standarde de management a facilitatilor, iar certificarea cu SRAC va ajuta:
ISO 41001 va ajuta sa urmati cele mai inalte standarde de management a facilitatilor, iar certificarea cu SRAC va ajuta:
- sa imbunatatiti productivitatea, siguranta si bunastarea fortei de munca si sa oferiti un mediu de lucru de inalta calitate;
- sa cresteti profitabilitatea permitand organizatiei sa isi concentreze eforturile asupra functiilor de baza ale afacerii generatoare de venituri;
- oferiti beneficii semnificative in materie de costuri, sa stimulati eficienta in cadrul organizatiei si sa prelungiti durata de viata a activelor;
- sa va imbunatatiti imaginea pe piata;
- sa va asociati imaginea cu leaderul certificarilor din Romania.
Certificarea conform ISO 41001 dovedeste ca exista sisteme eficiente si eficace de management al facilitatilor pentru a asigura consistenta serviciilor.
Vreti sa aflati care sunt costurile de certificare?
Completati CEREREA de OFERTA online si veti primi raspunsul nostru in cel mai scurt timp posibil. |

