Home

SRAC Menu RO

  • RO
  • SERVICII

    Menu Block - Servicii

    Certificare Sisteme de Management
    • ISO 9001 - Calitate
    • ISO 14001 - Mediu
    • ISO 45001 - Sanatate si securitate in munca
    • ISO 27001 - Securitatea informatiilor
    • ISO 50001 - Energie
    • ISO 13485 - Calitate pentru dispozitive medicale
    • ISO 37001 - Anti mita
    • ISO 22301 - Managementul continuitatii afacerii
    • ISO 20000-1 - Managementul serviciilor
    • ISO 27701 - Managementul informatiilor de confidentialitate
    • ISO 37301 - Sistem de management al conformarii
    • ISO 39001 - Siguranta traficului rutier
    • ISO 17100 - Servicii de traducere
    • ISO 21001 - Organizatii educationale
    • ISO 56001 si SR 13572 - Sistem de management al inovarii
    • ISO 41001 - Sisteme de management al facilitatilor
    Certificare Produse (inclusiv marcaj CE)
    • Reg. (UE) nr. 305/2011 - Produse pentru constructii
    • Directiva 2014/31/EU - Aparate de Cantarit Neautomate
    • Directiva 2014/33/EU - Lifturi
    • Directiva 2006/42/EC - Masini
    • Verificare Dosar Tehnic pentru Masini (Echipamente)
    • Certificare betoane
    • Certificare produse diverse in domeniul voluntar
    Certificare si Inspectie in domeniul agroalimentar
    • ISO 22000 - Siguranta Alimentului
    • FSSC 22000 - Siguranta alimentelor (produse si ambalaje)
    • Inspectie si certificare produse ecologice (ECO)
    Sustenabilitate si Guvernanta
    • Verificarea asertiunilor etice ESG (mediu-social-guvernanta)
    • ISCC - International Sustainability and Carbon Certification
    • ISO 14064 - Verificarea / Validarea declaratiilor GES
    • ISO 14067 - Verificarea amprentei de carbon a produselor
    • ISO 14068 - Verificarea declaratiilor privind neutralitatea carbonului
    • Reg. (UE) nr. 2018/2067 - Verificare rapoarte GES
    • Reg. (UE) nr. 1221/2013 - Verificare EMAS
    • ISO 20400 - Certificarea achizitiilor sustenabile
    • Certificare ECOLABEL SRAC
    Alte Certificari
    • SA8000 - Responsabilitate sociala
    • Audit Sedex SMETA
    • ISO 28000 - Securitatea lantului de furnizare
    • ISO 22716 - Cosmetice. Bune practici de fabricatie
    • SR EN 15224 - Servicii de ingrijire a sanatatii
    • BS 7499 - Servicii de paza si protectie
    • Reg. (UE) nr. 333/2011 - Deseuri metalice
    • Reg. (UE) nr. 1179/2012 - Deseuri cioburi de sticla
    • Reg. (UE) nr. 715/2013 - Deseuri de cupru
    • ISO 31000 - Managementul riscului
    Instruire
    Cerere oferta
    Stay
  • DESPRE NOI

    block-despre-noi

    Istoric Cel mai important organism de certificare din Romania
    Acreditari si Notificari SRAC are cea mai mare recunoastere a marcii si certificatelor
    Parteneriate SRAC este partener IQNet – The International Certification Network
    Politici Politici si angajamente SRAC
    Evenimente Promotor al culturii calitatii in Romania
    Publicatii Noi va deschidem calea catre succes
    Echipa Echipa SRAC - Cunoscatorii aleg liderul!
    Cariere Alatura-te echipei SRAC
    Feedback Opinii, sugestii si reclamatii
    Stay
  • INFORMATII

    block-informatii

    Stiri SRAC s-a impus ca lider de piata, in portofoliul de clienti figurand cele mai mari companii romanesti
    Intrebari frecvente Afllati raspunsuri la intrebari frecvente si obtineti ajutor suplimentar
    Documente certificare Pentru a veni in intampinarea cerintelor exprimate de clientii nostrii
    Adrese utile Link-uri si adrese care va pot fi de folos
    Stay
  • CLIENTI

    meniu-clienti

    Afla mai multe despre clienti SRAC (click aici)

    Stay
  • CERERE OFERTA
  • CONTACT

Search form

  • RO /
  • EN
MENU

ISO 41001 - Sisteme de management al facilitatilor

Ce este ISO 41001 si de ce este important

Managementul facilitatilor este un domeniu multidisciplinar care are ca scop imbunatatirea eficientei, eficacitatii si a productivitatii unei organizatii, precum si a modului in care oamenii interactioneaza cu mediul construit.
Prin serviciile pe care le administreaza si le ofera, managementul facilitatilor are un impact asupra sanatatii, bunastarii si calitatii vietii oamenilor. Managementul facilitatilor acopera un domeniu larg de activitate, inclusiv: achizitiile, intretinerea proprietatii, curatenia, cateringul, securitatea, managementul energiei, asigurarea mediului de lucru si serviciile suport.

Organizatiile cauta in mod constant modalitati de gestionare eficienta a resurselor si, in acelasi timp, de crestere a productivitatii. Pentru a realiza acest lucru este necesara examinarea activelor existente pentru a identifica redundantele si domeniile de imbunatatire. Fiind unul dintre cele mai mari costuri de exploatare, gestionarea eficienta a facilitatilor poate duce la o mai mare eficienta si reducere a costurilor.

In general, facilitatile sunt afectate de o varietate de factori pe parcursul vietii lor. Noile tehnologii, cerintele clientilor si abordarile lantului valoric necesita un standard comun pentru managemetul facilitatilor pentru a mentine operatiunile fara probleme.

ISO 41001 este standardul international pentru sistemele de management al facilitatilor, fiind conceput pentru a ajuta organizatiile sa implementeze cele mai inalte standarde de gestionare a facilitatilor pentru a reduce costurile si a spori eficienta.
Un sistem de management al facilitatilor conform ISO 41001 ia in considerare aspectele de mediu, financiare, de eficienta si de conformare pentru a ajuta companiile sa obtina o mai mare profitabilitate si sa imbunatateasca calitatea vietii comunitatilor prin serviciile lor.
 

Cui se adreseaza certificarea ISO 41001

Bazat pe o abordare strategica, tactica si operationala, standardul ISO 41001 ofera o platforma comuna, care poate fi utilizata in toate sectoarele economice.

ISO 41001 se aplica tuturor organizatiilor sau partilor de organizatii, indiferent daca sunt din sectorul public sau privat si indiferent de tipul, dimensiunea si natura organizatiei sau de localizarea geografica a acesteia
Acesta este conceput atat pentru organizatiile care isi gestioneaza propriile facilitati, cat si pentru cele care gestioneaza facilitatile pentru alte organizatii.
 

De ce certificare cu SRAC

Organizatiile din intreaga lume devin din ce in ce mai constiente de importanta unui management eficient si eficace al facilitatilor. In contextul cresterii costurilor si al mai multor exemple de management deficitar evidentiate in mass-media, companiile cauta sa implementeze cele mai bune practici.
ISO 41001 va ajuta sa urmati cele mai inalte standarde de management a facilitatilor, iar certificarea cu SRAC va ajuta:
  • sa imbunatatiti productivitatea, siguranta si bunastarea fortei de munca si sa oferiti un mediu de lucru de inalta calitate;
  • sa cresteti profitabilitatea permitand organizatiei sa isi concentreze eforturile asupra functiilor de baza ale afacerii generatoare de venituri;
  • oferiti beneficii semnificative in materie de costuri, sa stimulati eficienta in cadrul organizatiei si sa prelungiti durata de viata a activelor;
  • sa va imbunatatiti imaginea pe piata;
  • sa va asociati imaginea cu leaderul certificarilor din Romania.
Certificarea conform ISO 41001 dovedeste ca exista sisteme eficiente si eficace de management al facilitatilor pentru a asigura consistenta serviciilor.
 

Vreti sa aflati care sunt costurile de certificare?

Completati CEREREA de OFERTA online si veti primi raspunsul nostru in cel mai scurt timp posibil.

 
 


  • ISO 21001 ajuta furnizorii de educatie sa raspunda mai bine nevoilor si asteptarilor cursantilor si ale altor beneficiari si sa obtina o mai mare credibilitate.
  • ISCC este un sistem international, eficace, practic si transparent pentru certificarea biomasei si bioenergiei.
  • Verificarea asertiunii de o terta parte este cea mai simpla forma de a demonstra veridicitatea declaratiilor facute in domeniul mediului, sociel si al guvernantei.
  • ISO 37301 permite organizatiilor care urmaresc succesul pe termen lung sa stabileasca si sa mentina o cultura a conformarii, luand in considerare nevoile si asteptarile partilor interesate.
  • ISO 31000 stabilește un număr de principii care trebuie respectate pentru a avea un management eficace al riscului.
  • ISO 9001 are in vedere orientarea catre client si evaluarea satisfactiei acestuia precum si angajamentul top managementului pentru o imbunatatire continua.
  • Certificarea ISO 14064: verificarea / validarea declaratiilor aferente GES intocmite de organizatii
  • ISO 39001 permite unei organizatii care interactioneaza cu sistemul de trafic rutier sa reduca decesele si rănirile grave datorate accidentelor din traficul rutier pe care aceasta le poate influenta.
  • Certificarea ISO 28000 se adreseaza operatorilor din lantul de aprovizionare pentru o buna gestionare a proceselor de securitate.
  • ISO 17100 prevede cerinte pentru procesele de baza, resursele si alte aspecte necesare pentru furnizarea unui serviciu de traducere de calitate care sa respecte specificatiile aplicabile.
  • ISO 56001 si SR 13572 sunt standarde pentru managementul inovarii ce ofera o abordare sistemica a integrării inovării la toate nivelurile unei organizații, o capacitatea sporita de gestionare a incertitudinii, costuri reduse si o rentabilitate mai mare.
  • ISO 27701 protejeaza datele cu caracter personal si vine in sprijinul organizatiilor pentru ca acestea sa poata gestiona in siguranta informatiile confidentiale si sa se poata alinia la cerintele legale.
  • ISO 14001 solicita unei organizatii sa declare ceea ce face in privinta controlarii si reducerii impactului sau asupra mediului inconjurator.
  • ISO 45001 reprezinta un model de lucru pentru organizatiile care doresc un control mai bun asupra riscurilor profesionale.
  • ISO/IEC 27001 are la baza confidentialitatea, integritatea si disponibilitatea informatiei. Prin certificare se asigura ca s-au aplicat cele mai bune practici de planificare, instalare, configurare, utilizare si intretinere a sistemelor informationale.
  • ISO 50001 creaza posibilitatea ca o organizatie sa urmeze o abordare sistematica pentru a obtine imbunatatirea continua a performantei energetice, care sa includa eficienta energetica, modul de utilizare a energiei si consumul de energie.
  • ISO 13485 este standardul cel mai acceptat international pentru producatorii de aparatura medicala care trebuie sa demonstreze capacitatea de a furniza dispozitive medicale si serviciile aferente care in mod constant satisfac cerintele clientului si cerintele de reglementare aplicabile.
  • ISO/IEC 20000 specifica cerintele pentru ca o organizatie sa stabileasca, implementeze, intretina si sa imbunatateasca continuu un sistem de management al serviciilor (SMS).
  • ISO 37001 - standard pentru stabilirea, implementarea, mentinerea si imbunatatirea unui sistem de management anti-mita, proiectat pentru a impune o cultura anti-mita intr-o organizatie si pentru a implementa controalele adecvate.
     
  • ISO 22000 asigura siguranta alimentelor de-a lungul filierei agroalimentare pana la punctul final de consum.
  • FSSC 22000 este destinat producatorilor de alimente care trebuie sa dovedeasca conformitatea cu ISO 22000, ISO/TS 22002-1 sau ISO/TS 22002-4 si criterii suplimentare stabilite de Fundatia FSSC
  • Pentru a putea vinde sub eticheta de produce ecologice/bio/organice este nevoie de certificare ECO. Agricultura ecologica reprezinta un sistem de gestiune agricola si productie alimentara.
  • SA8000 se bazeaza pe principiile normelor internationale de munca si are ca scop imbunatatirea conditiilor de munca din intreaga lume.
  • ISO 22301 este standardul care ajuta managerii in luarea unor masuri eficiente si a unei recuperari mai rapide in cazul unor potentiale dezastre, astfel incat impactul acestora asupra organizatiei, a angajatilor sau liniei de productie sa fie redus substantial.
  • Sedex SMETA (Sedex Members Ethical Trade Audit)
  • ISO 22716 - Cosmetice. Bune practici de fabricatie (BPF), standard ce se adreseaza tuturor organizatiilor care au in domeniul de activitate productie, control, depozitare si expediere produse cosmetice
  • SR EN 15224 include cerinte concrete referioare la siguranta pacientului si managementul riscurilor clinice in procesele de planificare, realizare si gestionare.
  • BS 7499 ofera cele mai bune practici si recomandari pentru operarea si gestionarea organizatiilor care presteaza servicii de paza si securitate statica.
  • EMAS este instrumentul european de management de mediu si audit.
  • Reg. (UE) nr. 333/2011 este destinat organizatiilor care au ca domeniu de activitate colectarea, reciclarea si tratarea deseurilor metalice.
  • Reg. (UE) nr. 715/2013 de stabilire a criteriilor de determinare a conditiilor in care deseurile de cupru nu mai constituie deseuri.
  • Reg. (UE) nr. 1179/2012 determina conditiile in care cioburile de sticla inceteaza sa mai fie deseuri.
  • ISO 14067 - Verificarea amprentei de carbon a produselor
  • ISO 41001 - Sisteme de management al facilitatilor
  • ISO 20400 - Certificarea achizitiilor sustenabile
  • ETICHETAREA ECOLOGICA DE TIP I (ECOLABEL SRAC) CONFORM EN ISO 14024:2018
  • Certificarea de produs inseamna evaluarea si atestarea conformitatii de catre un organism de certificare impartial
  • Certificarea de produs inseamna evaluarea si atestarea conformitatii de catre un organism de certificare impartial
  • ISO 14068-1:2023 cerinte pentru organizatiile care urmaresc neutralitatea carbonului pentru produse, servicii sau evenimente.
  • Reg. (UE) 2018/2067 - Verificare rapoarte GES
cerere oferta  |   despre noi  |   acreditari  |   notificari  |   evenimente  |   clienti  |   intranet  |   adrese utile  |   feedback